Kliniğimiz 2004 den beri İzmir de bir çok hasta sahibine ve petlerine hizmet vermekte olup donanım

,bilgi ve alanında uzman hekim kadrosuyla İzmir'in en köklü klinikleri arasında yer almaktadır.

Sevimli dostlarımız için ileri düzey teknolojiye sahip donanımlarımız sayesinde ,

güncel yaklaşım ve yurtdışı kaynakların takibinde her daim çalışmaktadır.

YAŞATMAK SANATTIR !!!

Burada Neler Oluyor?

GENEL MUAYENE
Muayene ile pet dostlarımızın genel durumları, beslenme ve yaşam ortamları  ile ilgili güncel bilgiler alınarak bireysel beslenme, paraziter korunma ve aşılama programları planlanır ve uygulanır.
Sağlık problemi olan petlerimizde bu sıkıntılarla ilgili  tanıyı koyabilmek, belirtilerin kaynağını aramak üzere en uygun tanı yöntemlerine karar verdiğimiz ilk aşamadır.Optimal veteriner sağlık hizmetleri , hasta , veteriner hekim ve hasta sahibi arasında güveni gerektirir. Amacımız , hayvanlarınızın sağlığı konusunda karar verirken sizleri tam olarak bilgilendirmekdir . Hayvanlarınız için neler yapabileceğini , olanaklarımızı  ve eğitim seviyemizi bu web sayfaları sayesinde  öğrenerek küçük dostunuzu ehil ellere teslim ettiğinizden emin olmanızı istiyoruz.

Bu nedenle hayvanlarınızın sağlığı konusunda  sormak istediğiniz tüm soruları hem bizlere hem de gittiğiniz diğer veteriner hekimlere sorarak bir karşılaştırma yapmanızı  arzuluyoruz. Bizler de en az birer hayvan sahibiyiz. Onlarda hasta olurlar , ameliyata girmeleri gerekir.  Kendi hayvanlarımıza  en iyi teşhis ve tedavi yöntemlerini kullanırken, onlara kendimizi için istediğimiz kaliteli hizmetleri sunarken ,sizin hayvanlarınıza aynı standartları uygulamamak olur mu ?

Henüz bir veteriner hekiminiz yok ise , bizim uygulamalarınızı kendinize örnek olarak alabilir ve hayvanlarınızı götürdüğünüz hekimlerin standartlarını sorgulayabilirsiniz

Bizi Takip Edin Bizde Sizi :)

ADRES

Şehit Teğmen İhsan Sezgin(342.) Sokak no:12/1